Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[Ο πίνακας της κεφαλίδας είναι του Cesar Santos. Όλα τα πνευματικά δικαιώματα των εικόνων ανήκουν στους δημιουργούς των έργων. Η ιστοσελίδα κάνει χρήση των εικόνων για λόγους ενημέρωσης.]

Κυριακή, 30 Νοεμβρίου 2014

Claude Monet - Κλοντ Μονέ






Ο Κλοντ Μονέ (1840-1926) γεννήθηκε στο Παρίσι και ήταν ένας από τους πρώτους ιμπρεσιονιστές.
Ο ιμπρεσιονισμός σαν ρεύμα στη ζωγραφική ξεκίνησε μεταξύ του 18ου και 19ου αιώνα κυρίως στη Γαλλία.



Αριστερά προσωπογραφία του Κλοντ Μονέ το 1675 από τον Ρενουάρ.












Τοπίο στη Χάβρη (1858)





Γωνία στο στούντιο (1861)



Αγρόκτημα στη Νορμανδία (1863)






Ανοιξιάτικα λουλούδια (1864)





Δίπλα στη θάλασσα (1864)







The pointe of Heve (1864)





Δρόμος προς Φοντενεμπλό (1864)







Άμπωτη (1865)








Άνδρας με ομπρέλα (1865)







Ένα κάρο σε χιονισμένο δρόμο του Ονφλέρ (1865)







Δρυς στο δάσος του Φοντενεμπλό (1865)





Πρόγευμα στο γρασίδι (1865-66)






Καμίγ - Γυναίκα με πράσινο φόρεμα (1866)




Γυναίκες στο κήπο (1866)






Η Ζαν-Μαρί Λεκάντρ στον κήπο (1866)





Η Καμίγ με ένα μικρό σκύλο (1866)
Σύζυγος του Μονέ








Βάρκες στο λιμάνι του Ονφλέρ (1866)




Μοβ παπαρούνες (1866)






Κήπος στην Σεντ Αντρές (1867)



Σκάφη αγώνων στην  Σεντ Αντρές  (1867)




Η εκκλησία του Αγίου Γερμανού (1867)



Αποβάθρα στο Λούβρο (1867)



Κήπος σε Ινφάντα (1867)






Η παραλία του Σεντ Αντρές (1867)




Μαντάμ Louis Joachim Gaudibert (1868)




Το γεύμα (1868)






Εσωτερικό μετά το δείπνο (1868)



Η προβλήτα στη Χάβρη (1868)







Θαλασσοταραχή στο Ετρετά (1868-69)





Η κίσσα (1869)





Νεκρή φύση με λουλούδια και φρούτα (1869)






Σιδηρόδρομος στην εξοχή (1870)






Γέφυρα στην Ιλ ντε Φρανς (1870)






Περίπατος στην Trouville (1870)




Προβλήτα στη Χάβρη (1870)







Ζάανταμ (1871)






Ένας ανεμόμυλος στο Ζάανταμ (1871)






Ανεμόμυλος στε Ζάανταμ (1871)






Διαλογισμός - Η μαντάμ Μονέ στον καναπέ (1871)






Σερβίτσιο τσαγιού (1872)





Μια γυναίκα διαβάζει (1872)




Το λιμάνι στο Αρζεντέιγ (1872)





Νεκρή φύση με καρπούζι (1872)





Ξενώνας στην Αρζαντέιγ (1872)






Το γεύμα (1873)






Βουλεβάρτο των καπουτσίνων (1873)






Η Καμίγ Μονέ σε παγκάκι του κήπου (1873)






Περίπατος κοντά στην Αρζαντέιγ (1873)






Το μουσείο της Χάβρης (1873)






Πλοία στο λιμάνι (1873)




Η οικογένεια Μονέ στο κήπο τους στο Αρζαντέιγ (1874)




Ψαρόβαρκες φεύγουν από το λιμάνι της Χάβρης (1874)





Οδική γέφυρα στο Αρζαντέιγ (1874)





Στούντιο σε βάρκα (1874)






Αγώνας σκαφών στην Αρζαντέιγ (1874)






Κόκκινες βάρκες στο Αρζεντέιγ (1875)








Γυναίκα με ομπρέλα - Η μαντάμ Μονέ με το γιο της (1875)




Θέα στο κήπο Tuileries (1875)





Η Καμίγ Μονέ με Γιαπωνέζικη φορεσιά (1876)





Γαλοπούλες (1876)





Το κυνήγι (1876)






Σιδηροδρομικός σταθμός Αγίου Λαζάρου (1876-77)





Άφιξη αμαξοστοιχίας στο σταθμό Σεν-Λαζάρ (1877)




Οδός Μοντοργκέιγ στο Παρίσι (1878)
 εορτασμός της 30 του Ιούνη του 1878.



Το πάρκο Μονσο στο Παρίσι (1878)





Χρυσάνθεμα (1878)





Δρόμος στο χιονισμένο Βετέιγ (1879)






Νεκρή φύση με μήλα και σταφύλια  (1879-80)






Μπουκέτο με ηλιοτρόπια (1880)






Νεκρή φύση με αχλάδια και σταφύλια (1880)




Ο Σηκουάνας (1880)




Βετέιγ καλοκαίρι (1880)





Θέα προς Βετέιγ (1880)






Μπουκέτο με λουλούδια (1881-82)






Βράχια στο Ετρετά (1885)







Άνοιξη (1886)





Τρεις ψαρόβαρκες (1886)





Αυτοπροσωπογραφία με μπερέ (1886)





Βαρκάδα στο ποταμό Epte (1887)




Σαν καπέλο της Αντίμπ (1888)





Η κοιλάδα του Creuse ηλιόλουστη (1889)





Λεύκες στην όχθη  παραποτάμου του Σηκουάνα  (1891)





Ο καθεδρικός ναός του Ρουέν μεσημέρι (1893)





Ο καθεδρικός ναός του Ρουέν βράδυ  (1894)






Παραπόταμος του Σηκουάνα κοντά στο Ζιβερνί (1897)





Γέφυρα πάνω από λιμνούλα με νούφαρα (1899)





Η γέφυρα του Τσάρινγκ Κρος (1899)





Κοινοβούλιο του Λονδίνο (1904)





Νούφαρα (1905)





Παλάτσο Κονταρίνι (1908)





Ιτιά (1920-22)




***





Ο ζωγράφος Κλοντ Μονέ διαβάζει 
Πορτρέτο από τον Ρενουάρ (1874)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναγνώστες